Metro Exodus update: Recenze, vydané DLC přídavky a očekávaný obsah

slevin |

Směr našeho fanouškovského webu Metro Exodus rozhodně nebyl za téměř uplynulý rok podle původních očekávání, nicméně časová tíseň nám semkla ruce. Zkusíme tak napravit shrnutím informací od vydání dalšího pokračování Metra Exodus a třeba i častějšími články o téhle skvělé hře. Rozhodně totiž je o co stát.

Jak si vedlo Metro Exodus v recenzích?

Recenzenti oznámkovali Metro Exodus, dle předpokladů, velmi pozitivně a lze tak označit herní počit za úspěšný. Martin Cvrček z portálu Zing.cz oznámkoval ve své recenzi hru 9 body z 10 možných, což je jen krůčkem od samotné dokonalosti. Patrik Hejda z herního serveru Games Tiscali zase ohodnotil hru známkou 8 z 10 možných. Jak si vedli recenze u zahraničních portálů můžete vidět níže:

Jaký obsah DLC pro Metro Exodus už vyšel?

Pro Metro Exodus byli naplánovany zatám celkem 2 DLC rozšíření, zatímco jedno již vyšlo. DLC The Two Colonels vyšlo hned po jeho ohlášení na konci srpna tohoto roku. Příběh vypráví dějovou linku plukovníka Khlebnikova, který se ocitá ve městě duchů Novosibirsk, kde musí najít svého syna Kirilla. Děj je zasen po událostech hlavní hry, takže pokud jste hru ještě nedohráli nedoporučujeme se na níže uvedený trailer dívat.

Tvůrci slibují, že DLC se snaží vrátit původní hratelnost Metra a její lokace. Ve hře se tedy budete více pohybovat ve stísněných průchodech a zažívat více hororových prvků. Navíc budete moci použít novou zbraň v podobě plamenometu, který se do těchto úzkých prostor vřele hodí. A také se hodí na roje nepřátel jimiž je přídavek velmi silně poznamenán.

Metro Exodus – Sam’s Story druhé DLC rozšíření

Druhý přídavek do Metro Exodus je pojmenován Samův příběh a vyjde začátkem roku 2020. Vypráví děj amerického mariňáka Sama, který uvízl na Moskevské ambasádě, když dopadly bomby. Chce se úpěnlivě navrátit do Ameriky, kde doufá nalzne svou rodinu naživu. Mise se zdá být zcela nemožná, ale když ještě s několika parťáky přichází nato, že všechna města nedopadla tak hrozně jako Moskva, vysvitne naděje, že se vážně může vrátit domů.

Hra se bude ve stylu sandbox survival akce odehrávat v lokacích Vladivostoku. Sam’s Story ještě nemá přesný datum vydání, ale můžeme očekávat, že vyjde začátkem roku 2020. Pokud ještě nemáte objednaný Expension Pass nebo nevlastníte například Aurora Edici pak neváhejte a dožeňte to zde.

guest